Sad man walking.

Jag har i flera dagar försökt skriva hur jag mår.. inte bara här på bloggen, men bara på ett blankt papper. Jag får inte fram ett enda ord, hur fan mår jag egentligen!?
 
Jag har min musik, jag lyssnar på musik hela dagarna. Det är min drog just nu, så fort jag vaknar tar jag på mig hörlurarna, och tar av mig dom är det sista jag gör innan jag somnar. Den får mig att må bättre, för tillfället, även dom låtarna som får mig att känna saknaden.
 
Jag har inte spelat badminton, har inte lust. vill inte. Jag skulle åkt på en stor tävling i Slovakien, men min kropp sa nej. jag gick totalt in i väggen. All kraft både psykiskt och fysiskt bara försvann. kunde knappt ta mig hem från jobbet. Jag försöker vara glad och tänka positivt, men jag känner, varför spela teater? Jag mår som jag mår just nu, låt mig själv må piss och sen tar jag tag i det sen när jag känner mig redo och har mått dåligt klart. det får ta den tid det tar! 
 
Jag får ta det steg för steg. Jag vet bara att jag kommer komma ur detta starkare än någonsin!!
 

Kommentarer
Postat av: mams

jajamen! allt måste få ta sin tid!För att må bra måste man må dåligt ibland!
<3

2012-09-06 @ 13:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0