Saknar dig

Jag saknar dig!
Inte en dag förbi utan att jag tänker på dig. Jag önskar att du hade kunnat vara med om allt som händer i mitt liv just nu. Det finns så mycket jag vill prata med dig om, så mycket jag vill visa dig!
Jag är arg på mig själv, arg för att jag inte spenderade mer tid med dig. Jag var dum och trodde att du aldrig skulle försvinna från mig. Att du alltid skulle finnas där.
Jag spelade en elitseriematch för två dagar sedan, jag fick spela Herrsingel 1. Det var den bästa och roligaste match jag spelat av flera anledningar. Mitt under matchen, i pausvilan i andra set, var det som att du stod framför mig, jag kände din lukt, jag hörde ditt skratt, jag kände din närvaro. Och från att vara fruktansvärt trött och vilsen, till att spela hur bra som helst och ge min snäppet bättre motståndare en riktigt bra match! Tack vare dig! Det kändes fantastiskt efteråt när jag tänkte på vad som hade hänt, men samtidigt sorgligt. För nu ser jag dig inte längre.
Men nu vet jag att du finns där och vakar över mig och min familj, jag önskar bara att jag kunde få krama om dig igen. Skulle jag få den chansen skulle jag aldrig släppa taget!!
Jag älskar dig Mormor!!

Kommentarer
Postat av: mams

oj oj min Humpte! så fint och så skönt att få känna mormors närhet! visst finns hon hos oss!! Kommer alltid vara så, mormor är saknad av oss alla, vi haltar.. men tillsammans med mormor ovanför oss så kämpar vi vidare tillsammans!

Älskar dig min son!

Puss från din stolta mamma!! <3 <3

2012-02-10 @ 09:15:51
Postat av: Moa

Jag saknar också mormor. Önskar verkligen att jag hade fått träffa henne. <3

2012-02-11 @ 11:51:54
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller med dig. Jag skulle heller aldrig släppa taget om jag så fick hålla om henne en endaste gång.. Hon satt nog vid sidan av banan och hejjade som aldrig förr! <3



fan vad jag saknar henne..

2012-02-11 @ 16:49:12
URL: http://emjlssmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0