2010!



Då var det ett nytt år! 2010!


Det blev inga nyårslöften för min del. Det brukar inte gå så bra för mig med mina löften. :P

Men det jag hoppas på är att 2010 kommer vara fyllt med framgångar, lycka. Känns som att det är dags för mig nu, att få lyckas. Jag är ganska trött på att misslyckas. Så nu detta år ska det gå vägen, det ska i allafall vara ett steg i rätt riktning.

När jag säger framgångar menar jag inte bara med badmintonen utan på jobbet, med mitt förhållande med underbara moa. Att vi tar ett steg i vårt förhållande, att vi flyttar ihop. Det är mycket beroende på mig. Men som sagt så ska det bli ändringar detta år. Det är ingen idè att titta bakåt, då går man med ryggen in i framtiden.

Hoppas ni får ett härligt 2010!!
God fortsättning på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Amen dåså, då säger vi det! ;)

2010-01-02 @ 12:03:01
URL: http://linneaabjurner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0