Just me


Vad ensam man kan känna sig ibland. Man blir inte sedd, man blir inte hörd. Man lever i sin egen lilla bubbla, med bekymmer, tankar. Men man har ingen lust att försöka dela med sig dom för man blir ändå aldrig hörd. Det är ingen som bryr sig om att fråga hur man mår. Eller så tycker dom kanske att man är jobbig? Att man kanske inte är så intressant.

Har det alltid varit så? Jag kanske inte bara har tänkt på det? kanske därför jag är lite av en ensamvarg. Jag är hellre själv än med andra.. Inte alltid men ofta är det så.
Men jag är väll ingen tråkig person? Eller?..
Det var ganska lustigt.. När jag började titta på One Tree Hill, så kunde känna igen mig så himla mycket i Lucas. Hans sett att alltid vilja finnas till för hans vänner och se till att dom mådde bra, hur han själv mådde var inte viktigt. Men det funkar ju inte i verkligen, det märkte jag. För jag hamnade hos en Psykolog till slut :P mina problem kom ifatt mig och gav mig en rejäl spark i röven.  Men jag har nog inte slutat vara en sådan person nu, men nu finns det inte så många som vill ha min hjälp.. Känner mig ärligt talat.. ensam! Jag har min flickvän, underbara flickvän. Som jag älskar mer än något annat. Skulle förmodligen inte fungera utan henne.
Det är väl så ibland att man kanske inte inser hur många fina vänner man har, "you don't know what you've got, until you missing it a lot", som vår käre Erik Hassle sjunger.
Jag skulle bara vilja känna mig betydelsefull.

Kommentarer
Postat av: Anne

Du är betydelsefull och inte ensam! förstår exakt vad du har skrivit. Jag lyssnar gärna och vill höra om du vill prata.

Du är underbar och fantastisk som person, det får du aldrig glömma!

2010-04-29 @ 09:55:32
Postat av: Moie

vi får hålla varandra i handen när det är svårt, eller hur älskling?

2010-04-29 @ 11:59:44
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: Johan

Ja, annars kommer ja inte klara mig! :(

2010-04-30 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0